May 25, 2010

Triangles

One of the patterns I sketch for an upcoming mural project at Resort Sentosa World - Universal Studio Singapore with the theme of colorful, vibrant and cheerful. Quite frankly I kind of like how it turned out; despite the fact it was rejected since it is 'way too abstract'

11 comments:

  1. wow debbbbb, ini yg utk apartemen itu? bagus ahhhhh..
    (anggaran cat nambah dong warnanya banyak gitu hehehe)
    hv fun!

    ReplyDelete
  2. yeah it is too abstract,but i like it too :)
    rejected? so, like how do they want it? haha.

    ReplyDelete
  3. @Danya: yg aartment itu belum terlaksana nya, ini mural buat Universal Studio Singapore. RANDOM MUCH? hahahah!

    @SAM: yeah, at first they wanted to be colorful, vibrant and fun - when my group and I come up with these kind of drawing, they asked for a much simpler, friendly and warm tone -_-

    ReplyDelete
  4. debra, nanti kalo gue nikah lo yang warnain pelaminannya ya hahaha kangen deh deb -___-

    ReplyDelete
  5. wih ide yg menarik tuh, belum ada kan pelaminan pake visual artist :-P sama2 deh cha

    ReplyDelete
  6. nih deb nih deb, coba buka ini deh http://www.zefrank.com/scribbler/scribblertoo/

    itu gue gambarnya disitu, seru deh, bisa pake warna juga, bisa ngatur sendiri deh!semoga lo suka haha

    ReplyDelete
  7. wow universal studioooo? asik banget! untuk dimananya?
    saya bangga padamu. iyaiya gue juga ikutan kyk icha!

    ReplyDelete
  8. @icha: CHA ITU SERU ABIS CHAAAA GILA APA MAKASIH YA HAHAHHA (terlalu excited)

    @danya: iyaaaa! haha ditempat pekerja2nya ganti kostum jadi badut2 ato semacam gt biar colorful katanya hihihi tp ga segitunya kok, malah banyak tuntutannya -_- tp makasih danyaaaa

    ReplyDelete
  9. kembaaaliiiii :) serrruuuu kan!hahaha

    ReplyDelete
  10. bangsimpson4:58 PM

    Scan this, print this on textured-old paper 150cmx250cm and send this to me, i will surely put this on my gallery hehehe :D

    ReplyDelete
  11. I didn't know you own a gallery or some sort!! :-O

    ReplyDelete